» Wysyłka i zwroty

Wysyłka i zwroty

Sposób wysyłki
Dostawy na terenie całego kraju realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Pakowanie
Produkty pakowane są do tub kartonowych, stanowiących pewną ochronę podczas transportu, zapewniając odporność na uszkodzenia mechaniczne, wilgoć i zabrudzenia.

Koszt wysyłki
Paczka pocztowa polecona ekonomiczna - 12,00 zł
Paczka pocztowa polecona priorytetowa - 14,00 zł
Przesyłka pobraniowa polecona priorytetowa - 25,00 zł

Koszt wysyłki jest niezależny od ilości kupionych produktów.

Termin otrzymania przesyłki
Na termin otrzymania przesyłki składają się dwa czynniki. Czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy przez Pocztę Polską. Wysyłka zamówionych produktów realizowana jest max. do 5 dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty lub informacji o wysyłce pobraniowej.

W sytuacji nieotrzymania przesyłki do 14 dni od otrzymania informacji o jej nadaniu Kupujący jest zobowiązany zgłosić ten fakt drogą mailową lub telefoniczną, najpóźniej dnia następnego. W przypadku braku informacji o nieotrzymaniu przesyłki Kupującemu nie przysługuje prawo do reklamacji.

Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty zakupu. Zgłoszenia reklamacji należy dokonywać drogą mailową lub telefoniczną. Po odebraniu zgłoszenia sklep podejmuję decyzję o dalszym postępowaniu reklamacyjnym.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie do sklepu wadliwego produktu w stanie nienaruszonym. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie naprawiony lub jeżeli będzie to niemożliwe wymieniony na nowy, a koszty wysyłki zostaną zwrócone Kupującemu.

Jeżeli naprawa lub wymiana produktu na nowy będzie niemożliwa kwota zakupu zostanie zwrócona kupującemu w terminie do 7 dni roboczych od daty przyjęcia reklamacji.

Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, sklep odeśle kupującemu produkt na jego koszt.

Otrzymany produkt należy ostrożnie wyjąć z opakowania zabezpieczającego bez użycia ostrych narzędzi lub innych środków mogących spowodować uszkodzenia. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieuważnego otwierania nie będą rozpatrywane w trybie reklamacyjnym.

Produkt po rozpakowaniu należy sprawdzić w zakresie:

- zgodności zamówionego wzoru z wzorem otrzymanym,
- zgodności kolorystycznej zamawianego wzoru z wzorem otrzymanym,
- zgodności rozmiaru zamawianego wzoru z rozmiarem wzoru otrzymanego,
- ujawnienia innych ewentualnych wad mechanicznych oraz jakościowych.

Uszkodzonego, niepełnowartościowego lub niezgodnego z zamówieniem produktu nie należy montować. Montaż produktu niepełnowartościowego lub nie spełniającego kryteria zamówienia wyklucza jego reklamację oraz wymianę. Nie zastosowanie się do niniejszych warunków reklamacji oraz instrukcji montażu, wyklucza uznanie reklamacji.

Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z instrukcją montażu przed użyciem produktu. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieuważnego lub niezgodnego z instrukcją obchodzenia się z produktem nie będą rozpatrywane w trybie reklamacyjnym.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora kupującego (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru. Zawartość sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543. Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych pomyłek i błędów.

Zwroty
Wszystkie produkty wykonywane są indywidualne zamówienie i nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowią w/w zgłoszenia reklamacyjne.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl